Dążymy do zapewnienia najwyższej jakości produktów i usług, ale zdajemy sobie sprawę, że czasami mogą wystąpić nieprzewidziane problemy. Jeśli zauważyłeś jakiekolwiek nieprawidłowości związane z zakupionym produktem lub otrzymaną usługą, prosimy o zgłoszenie reklamacji, abyśmy mogli szybko i skutecznie rozwiązać problem.
1. Formularz reklamacyjny: Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, w którym opiszesz problem oraz podasz swoje dane kontaktowe. Im dokładniej opiszesz zaistniałą sytuację, tym szybciej będziemy w stanie ją rozwiązać.
2. Kontakt z obsługą klienta: Możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu 48 533 22 33 43lub wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@sanit-sklep.pl
Po otrzymaniu Twojej reklamacji, nasz zespół dokładnie przeanalizuje zgłoszenie i skontaktuje się z Tobą w ciągu 30 dni roboczych, aby omówić dalsze kroki. W zależności od charakteru reklamacji, możemy poprosić o dodatkowe informacje lub zdjęcia, aby lepiej zrozumieć problem.
Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej i najsprawniej rozwiązać Twoją reklamację. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, zaoferujemy wymianę produktu, naprawę, zwrot środków lub inną formę rekompensaty.